Saturday, April 04, 2009

ADAKAH TRANSFOMASI AKADEMI 7 FANTASIA BERJAYA?


Kenapa saya rasa boring menonton Akademi fantasia kali ini. Selepas tiga penuntut membuat pesembahan maka saya hidupkan computer untuk membuat posting pasal concert ini. Saya rasa penambahan pengkritik membuat concert ini lebih boring kerana pengkritik mengambil masa terlalu lama untuk membuat kritikan. TOO MANY COOK SPOIL THE BROTH.


Pada awal pesembahan terdapat gangguan siaran langsung dan ini berlaku masa Qhaud membuat pesembahan maka beliau terpaksa membuat pesembahan lagi lalu pada awal terlupa lyric nasib baik penyanyi latar tolong nyanyikan part yang terlupa itu.


Tenaga pengajar kali ini diberi peluang untuk memberi kata dua dan ia nampak macam defensive untuk anak murid mereka sahaja.


Apa-apa pun kalau dibandingkan dengan standard Akademi fantasia dahulu dengan tarikannya maka akademi fantasia season ini amatlah mendukacitakan. Apakah transformasi yang cuba diperkenalkan berjaya?


Mungkin penuntut yang boleh dibanggakan adalah Hafiz dan berharap pesembahannya kosisten setiap minggu. Kalau tidak menang pun sudah jadi menyanyi dan penghibur yang akan berjaya.


Saya tidak kisah sangat siapa yang terkeluar minggu ini sebab akademi fantasia kali ini standard sudah menurun.


No comments: