Saturday, August 11, 2012

Ini Kali Lah


Oh .. My English ....

Kalau anda seorang pengemar Facebook dan mempunyai akaun, sudah pasti tahu dengan game yang boleh dimain. Tapi untuk seorang yang tak mengemari game bermakna tak langsung pun suka bermain terutamanya dalam facebook ini.

Apa yang saya ceritakan adalah permintaan atau request daripada kawan-kawan facebook untuk game berkenaan.Oleh kerana saya tidak suka maka saya selalu saja akan 'remove' saja request tersebut kerana malas untuk blocked game tersebut sebab kena block satu persatu.

Kebelakangan ini macam menjadi-jadi pula request saya terima jika saya removed request tersebut dan ia akan membuatkan saya stressful melihat request tersebut. Maka dengan itu saya ada juga lah post meminta jangan minta request untuk game daripada kawan-kawan FB.

"No more Game Request Please"

Makin juga banyak request diterima maka dengan itu saya ambil masa khas untuk blocked semua game yang saya ingat pernah di request. Setakat ini memang kurang sudah game request yang saya terima.

Bah siapa-siapa yang ada minta request game maaf sajalah saya sudah mula memblock.

"Lain Kali lah .......

2 comments:

Anonymous said...

Game ni untuk orang yang banyak masa untuk buang masa...ada juga orang yang tiada masa tapi curi-curi masa dan orang jenis inilah nanti akan ada masaLAH dengan kerja pejabat..hahaha...YS

BUTIZA'ON said...

Mungkin juga tapi sia rasa yang selalu main game adalah kaum wanita 90% hahaha