Tuesday, July 31, 2012

Ini Kali Iklan Dulu : Kita Minum Dulu

Setelah menulis beberapa posting mengenai perjalanan saya maka kita relak dulu, buat senaman dan tarik nafas panjang-panjang dan baca lah selingan ini.

Terlebih dahulu terima kasih kepada beberapa kawan lama yang telah menyokong pasal blog ini serta yang berterima kasih sebab nama mereka disebut disini. Ini adalah cara saya untuk berterima kasih kepada kawan-kawan lama sebab telah menjadi kawan yang understanding.

Kalau boleh tinggalkan komen anda supaya saya dapat perbaiki lagi blog ini. Senang saja kalau tidak tahu macam mana mau buat komen. Klik kepada komen, komen pop up window akan timbul dan tulis komen anda. Pilih Anonymous kalau anda tidak mahu saya mengetahui pembuat komen. Komen anda akan divert ke email saya untuk dipertimbangkan.

Bha ini adalah 'cerita nakal' yang saya terbaca dalam 'Tagged' untuk dikongsi bersama ... jangan buat cerita ini dirumah ya!!

Seorang perompak memecah masuk rumah janda yg tinggal seorang diri...... tetapi bila melihatkan susuk tubuh janda 
tersebut yang mengghairahkan.... dia bertukar fikiran, lalu.......sambil mengacukan pistol ke kepala janda itu,

 dia berkata NYAWA atau NYAMAN (sedap)??

Memikirkan nyawanya dalam bahaya, janda itu berkata Nyaman....
Maka perompak mengarahkan janda itu membuka pakaian nya dan bla..bla..bla...tuuuuttt... berlakulah adegan ranjang .....

Setelah selesai,akibat keletihan perompak itu terlupa akan pistolnya.... lalu dirampas oleh janda itu dan mengacukannya ke kepala perompak tersebut sambil berkata

PULANG atau ULANG??.......





No comments: