Friday, March 13, 2009

ONE IN A MILLION – WHO WILL BE ELIMINATED?

Siapa akan mendapat undi paling rendah akan tinggalkan One In a Million musim ketiga malam ini. Ada beberapa peserta ada kemungkinan akan disingkirkan malam ini kalau undi mereka tidak berubah sampai pesembahan malam ini.


Kalau dilihat senarai undian terkini maka peserta yang bakal meninggalkan OIAM musim ketiga ini adalah Anith kerana mendapat undian tercorot sekali. Tapi ada beberapa peserta yang pernah dikedudukan terbawah seperti Pija dan Emillia dan kemungkinan Nine dan juga Fify. Peserta pelihan saya yang bakal disingkirkan ada Anith.


Pengundi sekarang ini bijak dalam pemilihan peserta dan trend ini kalau berterusan maka peserta yang pernah mengikuti pertandingan reality sebelum menyertai OIAM akan disingkirkan lebih awal. Ini disebabkan pengundi telah menilai pesembahan peserta ini dahulu dan mereka akan menilai peserta yang baru pula.


Peserta yang mendapat undi terbanyak setakat ini adalah Esther, Tomok dan Aweera dan beberapa peserta yang belum pernah sertai apa-apa pertandingan.


Kita tunggu dan lihat siapa akan meninggalkan OIAm malam ini.

No comments: